Over mij

Mijn foto
Patries
Hobby's ; Taarten, cupcakes en ander lekkers maken en bakken! Fotograferen
Mijn volledige profiel tonen

Volgers

zondag 6 november 2011
Midden tussen de verhuisdozen. Maar er zit schot in en wordt echt geweldig mooi allemaal! Heb vorige week de mini stapeltaartjes bakvorm binnen gekregen van http://www.hipperdepiptaartdesign.nl/ministapeltaartjesbakvom.html en kon het niet laten gisteren even snel uit te proberen. Had nog aardbeien roomcakemix staan en heb er 3 gemaakt waarvan maar 1 bekleed. Gewoon de ingepakte doos open gemaakt die gelukkig vooraan stond en zo kon ik even bakken ;-) Best een priegel werkje moet ik zeggen maar echt schattig! Excuses voor de slechte foto maar heb hem met mijn mobiel gemaakt. Is geen kunstwerkje omdat het gewoon 'even snel' gemaakt is en de fondant bloemen had ik nog dus die paste er zo mooi bij. Straks in nieuwe huisje als de boel uitgepakt is en je weer een beetje kunt settelen, is mijn plan om een 'sweet table' te maken!

0 reacties:

Bezoekersteller

Google Translator

Archief