Over mij

Mijn foto
Patries
Hobby's ; Taarten, cupcakes en ander lekkers maken en bakken! Fotograferen
Mijn volledige profiel tonen

Volgers

dinsdag 27 december 2011

Eindelijk een update! Inmiddels verhuisd en echt genieten hier, heerlijk rustig, leuke buren en trots op hoe alles geworden is! Inmiddels langzaam aan weer aan het bakken geslagen want na even 'niks' doen gaat het echt kriebelen hoor hihi. Kerstmis net achter de rug, de dagen vliegen voorbij zeg. Zal het kort houden en jullie laten zien wat er de laatste tijd uit mijn vingers is gekomen. Heb eindelijk de broche- mold van Karin Davies besteld en een roosjes mold, ben er zo blij mee!

Te leuk, kerstbal cupcakes! van www.teitloos.nl

Mijn kerstcupcakes, nieuwe molds geprobeerd!

Eerste taart nieuwe huisje, snel en simpel ;-)

Mini appelflappen, mjammie!


0 reacties:

Bezoekersteller

Google Translator

Archief