Over mij

Mijn foto
Patries
Hobby's ; Taarten, cupcakes en ander lekkers maken en bakken! Fotograferen
Mijn volledige profiel tonen

Volgers

zondag 1 januari 2012

Allereerst de beste wensen voor 2012, ben niet iemand van de goede voornemens dus gewoon gisteren een jaar afgesloten. Vriendje lief was gisteren ook jarig dus zoals beloofd heb ik vrijdag een taart voor hem gemaakt. Had nog geen idee wat ik wilde maken maar zijn voorkeur qua kleur ging uit naar blauw dus zo gezegd aan de slag gegaan. Nieuwe dingen geprobeerd en wow, wat was mijn taartje hoog! Gevuld met bonbonbloc mousse en witte chocoladecreme en deze ook gebruikt om de taart af te smeren. We hebben genoten zo ook de buurtjes hihi ;-) Was helemaal vergeten dat ik vorige week geloof ik, de verwen cupcakes van Dr. Oetker heb geprobeerd! Vind vaak dingen uit een pakje niet lekker maar moet bekennen dat ze echt heerlijk zijn! Heb de caramel variant geprobeerd met stukjes pure chocolade, jammie!
Taart vriend  gevuld met bonbonblocmousse en witte chocolade creme!


Dr oetker verwencupcakes


0 reacties:

Bezoekersteller

Google Translator

Archief